12.03.2009

Ben Düşünürken

Evet. Ben nasıl bir blogum olsun, nasıl daha güzel olabilir diye düşünürken geçivermiş zaman. Hayatta böyle işte herşey daha mükemmel olsun diye uğraşırken bir de bakıyoruz çok geç kalmışız.
Bu sıralar yeni kararlar alıyorum kendime ve sevdiklerime dair. Ertelememeye çalışıyorum yapacaklarımı. Örneğin şimdi burada bu yazıyı doğaçlama yazmam bile büyük bir başarı benim için. Çocukluğumda müsfette kağıdı kullanmadan ödev yapamazdım hiç. Hep önce tasarladım, planladım sonra uyguladım. Belki de bu yüzden mühendis oldum. Belki de çok istememe rağmen asla iyi bir doktor olamayacaktım zaten.
Artık değişsin istiyorum plansız, müsfettesiz yaşamak istiyorum. Yapılacakların mükemmel olmasına gerek olmadığını yolun yarısında fark ettim.
Şimdi tekrar işimin başına dönmem lazım. Ara ara kağıttan gemiler yapıp sulara salmak, içine hayaller koymak için yine geleceğim. Hiç ertelemeyeceğim. Hadi rastgele.

Hiç yorum yok: