20.04.2009

Ders Hayat Bilgisi

Görev: Bebeklik resmini Hayat Bilgisi defterine yapıştır ve çerçeve çizerek süsle. Bebekli slogan hazırla. Kısaca düşüncelerini yaz. Varsa bebeklik kıyafetlerinden birinini getir.
---------------------------------------
yaklaşık 10 aylıkken çekilmiş bir resmi
----------------------------------------
Mutlu bebek, gülen bebektir.
BEN VE BEBEKLİĞİM
Ben 7.5 yaşındayım. Şimdi giysilerime bakınca bebek olmak istiyorum. Bebekliğimi özlüyorum. Bebeklere bakınca onları sevmek istiyorum. Kendime bakıyorum. Neden hemen değiştim diye düşünüyorum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

sen kaçıncı sınıfsın şeker .bende öğrencilerimden böyle bir çalışma istedim:)

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Kızım 2. sınıf öğrencisi sevgili Selda. Bu da haftasonu ödevi idi. Okuyunca çok hoşuma gitti yazmadan geçemedim.
Sen kaçıncı sınıf öğretmenisin peki?
Selamlar

Adsız dedi ki...

bende ikinci sınıf öğretmeniyim:) :) :) :)