27.05.2009

İstanbul ve Karbon Ayak İzi

Yarın İstanbul' a gidiyorum yine. Bu ay 2. gidişim. Haziran başı tekrar gideceğim. Bu sıralar çok sık İstanbul' a gider oldum.
Oysa 2 sene önce Adana' ya dönmeye karar verdiğimde, bir daha hiç göremeyeceğimi sanmıştım. Üzülmüştüm.
Bilen bilir İstanbul büyüler insanı. Onsuz yapamayacağınızı düşündürür. Aşık eder kendine. Saplantılı bir aşktır hem de. Ne onla olabilirsiniz ne de onsuz.
Çok şanslıyım. Ne onunlayım ne de onu özlüyorum. Evden İstanbul' a diye çıkıyorum, akşam evime Adana' ya dönüyorum.
Karbon ayak izimi ise düşünmek bile istemiyorum. Dünya beni affetsin.
Fırsat bulduğum an bu konuda birşeyler yazmak, bireysel olarak yaptıklarımı paylaşmak istiyorum. Ama şimdilik aşağıdaki linklerden bilgi edinebilirsiniz.
Ne mi karbon ayak izi. Detaylı bilgi burada
Karbon ayak izi hesabı ise burada

Hiç yorum yok: