5.07.2009

Yarına hazır mıyım?

Bugünlerde ben ne kadar yazmak istersem, ellerim o kadar klavyeden uzaklaşıyor. Biraz önce açtım bilgisayarı, baktım ses çıkarmadı ellerim. Ben de bu fırsat kaçmaz kızım dedim ve yazmaya başladım.
Evet sevgili kayıkhanem Ömür iyileşti, ateşinin neden yükseldiğini ise bulamadım. Aslında buldum, sorun fizyolojik değil psikolojik imiş. Babasının uzaklara çalışmaya gitmesi kızımı çok üzdü. Görüntüde bana düşkün gibi hissedilse de derinlerde yatan baba sevgisi kızımı sarstı geçti. Bu süreci nasıl kontrol edeceğim hiç bir fikrim yok. Akışına gelişiyor herşey.
Uzun zamandan sonra bu haftasonu kızımla başbaşaydık. Cumartesi tüm gün temizlikle geçti. Yorucu oldu ama her yer tertemiz artık. Pazar günü balkonu piknik yerine çevirdik. Minderlerin üzerinde gazete okuduk, sudoku çözdük. Değişiklik Ömür' ün hoşuna gitti. Tüm gün evdeydik, film izledik bir ara. Akşam üzeri yürüyüşe çıktık. Niyetimiz izlediğimiz filmi geri verip yeni bir film almaktı. Ama ben filmi evde unuttuğum için fikir değiştirdik saç tokası almaya gidelim dedik. Yolda kaynamış mısır yiyecektik, ıslak mendillerimizi bile hazırlamıştık. Ne mi oldu? Market çıktı karşımıza alışveriş yaptık biraz, sonra yorulduk ve eve döndük. Dönüş yolunda yağmur başladı, hafifçe ıslandık. Kelime oyununu izledik Kanal 1' de güzel bir yarışma programı. Tavsiye ederim, televizyonda seyredilecek ender yarışmalardan biri. Ömür de çok seviyor.
Bir haftasonunu daha rafa kaldırmak üzereyim. Ömür banyodan sonra uyuyakaldı. Benim de pilim bitmek üzere.
Bu arada çarşamba günü Ömür' ün saçlarını kestirdik. Çok uzamıştı, taramak zor oluyordu. Fikir benden çıktı aslında, sonra o da istedi kestirmeyi. Omuz hizasında kestirdik. Pek beğenmedi sanırım, yorum yapmıyor. Ben mi, ne desem ki şimdi, okur falan yazıyı, mahçup olmayayım, ne de olsa ben ön ayak oldum. Kızımın her hali çok güzel, kısa saç uzun saç farketmez.
Yarın iş günü, hazırlanmak gerek. Yazıya başlamadan, yatmadan önce yapılacakları aklımdan geçiriyordum, başlık da ordan geldi. Yarına hazır mıyım? Bir uyku kaldı, onu da yapınca hazırım.

Hiç yorum yok: