17.08.2009

Son dakika haberi

Bugün özel yetenekli çocuklar için yapılan sınavın sonuçları açıklandı.
Canım kızım yazılı sınavda olduğu gibi sözlü sınavı da başarı ile geçmiş ve Bilim Sanat Merkezine kayıt yaptırmaya hak kazanmış. Tatil dönüşü motivasyonu sağlamak için güzel bir haber oldu bana.
Kendisine daha sınav sonucunu söylemedim. Telefonda değil de yüz yüze paylaşmak istedim bu güzel haberi. Sevdiklerimi teker teker arayıp, sonuçtan haberdar ettim.
Buraya da yazarak paylaşmak ve kayıt altına almak istedim bu güzel günü.
Canım kızım benim şansın bol olsun. Hayatın boyunca hayallerinin hepsi gerçekleşsin. Mutlu, sağlıklı, başarılı ve en önemlisi sevdiklerinle birlikte güzel bir hayatın olsun. Seni çok seviyorum.
Sevgili Hayriye hanım, umarım seneye güzel bir haber de Boncuk' tan alırız.

6 yorum:

7.oda dedi ki...

tebrik ederim, ne mutlu bir haber..

bu nasıl bir merkez ve nasıl bir sınav çok merak ettim ??

UÇURTMA;) dedi ki...

Hayırlı olsun, tebrik ederim

nymphea dedi ki...

Çok sevindim, maşallah güzel kızına:) Tebrikler..

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim.
7. oda, bazı şehirlerde bilsem denilen merkezler var. Sınıf öğretmenlerinin belirlediği öğrenciler 2. aşamalı olarak (yazılı ve sözlü) sınava alınıyorlar. Sınavın içeriğini çok fazla bilmiyorum. Bu sınavda başarılı olan öğrenciler öncelikle uyum eğitimi, devamında ise yeteneklerine göre bireysel eğitim alıyorlar. Belki Bursa' da da Bilsem vardır. bir araştır istersen.
Tekrar teşekkürler.
Selamlar

Elifin Günlüğü dedi ki...

Tebrikler ve güzel dileğiniz için teşekkürler :)

esrarengiz şeyler dedi ki...

İnsanın bir kızının olması başlı başına harika bir olayken bir de onun başarılarıyla gurur duymak muhteşem olmalı.. Kutlarım seni ve kızını;)
Ayrıca blog sayfamda senin için küçük bi armağan var;)