6.08.2009

Tatile Hazırlık

Düşündüm de arada yapılan bayram tatillerini saymazsak yaklaşık 3 yıldır izin alıp tatil yapmamışım. Geçen bunca zamanda bugünkü kadar yoğun tatil yapmayı da hiç istememişim demek ki. Ancak gel gör ki bugünlerde tatil ihtiyacım açık açık kendini göstermekte. Sıcaklıkların iyiden iyiye artması mı ya da enerjimin gerçekten tükenmesi mi bunun nedeni bilemedim. Ama şunu iyi biliyorum. Dün otobüs biletimi aldım, kızımla birlikte yarın akşam Bolu' ya gitmek üzere yola çıkıyoruz. Bir haftalığına Bolulu olacağız.
Dün Ömür bir heves valize götürmek istediği eşyalarını yerleştirdi. Bu akşam ondan kalan yere (eğer kaldıysa) kendim için bir kaç parça eşya yerleştireceğim. Öyle eskisi gibi dolu dolu valiz hazırlamayacağım. Gereksiz şeylere yer yok valizde. Hafif hafif gitmek istiyorum. Kızımla baş başa.
Valizim hafif olacak olmasına ama bagaja verilecek eşyalarım az olmayacak sanırım. Akşam eve yakın pazara gidip teyzeme Adana patlıcanı ve pembe domateslerden alacağım. Bir de evdeki biber salçası var unutulmaması gereken. Bunlar şimdilik aklıma gelenler, pazara gidince bir kaç parça daha ilave olur sanırım.
Peki bu götürülenlerin yerine neler gelecek Bolu' dan derseniz. Salamura asma yaprağı, çilek, böğürtlen vb. çeşitlerde reçeller, bol bol patatesli ekmek, tereyağ, keş ve daha aklıma gelmeyen bir sürü şey. Karlı bir alışveriş olacak benim için.
Akşama yapılacak çok iş var. Hepsi de keyifli işler.
Yaşasın tatil hazırlıkları.
Yaşasın tatil.

3 yorum:

7.oda dedi ki...

iyi yolculuklar ve iyi tatiller anne kız ikinize :)

saysbook dedi ki...

Keşke bende bir tatil yapabilsem. Şöle doyasıya dinlenebileceğim. Hayırlı yolculuklar iyi dinlenmeler.

Adsız dedi ki...

Keyifli ve huzurlu bir tatil olsun dilerim.. sevgilerimle..