23.09.2009

Bir hoş seda


En son yazımın üzerinden 2 hafta geçmiş. Geçen bu sürede neler olup bittiği hakkında bir iki satır karalamak gerek dedim kendime. Yazayım ki baki kalan bu kubbede bir hoş seda olsun.

Ramazan ayı boyunca Ömür ile birlikte kayınvalide de kaldık. Hem dedemiz Ömür' ü getir götür yaparken yorulmasın diye hem de ben sahur ve iftarda ne yesem diye düşünmeyeyim diye. Bir taş ile iki kuş oldu. Keyifli bir ramazan ayı geçirdim. Darısı diğer ramazanlara.

Ramazanın sonlarına doğru eşimin bayramda bir hafta boyunca izinli olacağını öğrendik, çok keyiflendik. Babamızın önerisi ile tatil planları yapmaya, kalacak yer aramaya başladık. (İyi ki varsın kocacım, bana kalsaydı evden çıkamazdık yine.) Pek çok otel dolu olmasına rağmen yola çıkmadan birkaç gün önce kalacak güzel bir yer bulup rezervasyon yaptırdık. Bu sene hep birlikte yapacağımız ilk tatilimiz olacaktı ve çok heyecanlıydık.

Bayram öncesi iki gün izin aldım ve perşembe sabah yola çıktık. Üçümüzde araba ile seyahati çok severiz. Bu sefer farklı bir güzergahtan gidelim diyerek aldık elimize haritayı. Çok güzel yollardan geçtik, çok güzel yerler gördük, çok güzel fotoğraflar çektik.

Dün gece evimize döndük. Tatil ile ilgili detayları ve fotoğrafları bir başka yazı da paylaşacağım, bu yazı biraz aceleye geldi. 

Bugün kızım ve eşim evdeler ben de işteyim.

Tatil yapmanın ne kadar keyifli ve güzel olduğunu bir kez daha test ettim. Önümüzdeki günlerde işler yoğunlaşmaya başlayacağından iyi bir motivasyon oldu benim için. Bu gazla yapmam gereken bir dünya işim var.

Bu akşam eşim işe gitmek üzere yola çıkacak. Biz kızımla yine kalbimizin bir yarısı uzaklarda gelecek tatili bekleyeceğiz.

Yarın okullar açılıyor. Herkese sağlıklı, mutlu ve başarılı bir eğitim yılı diliyorum. Ayrıca herkesin geçmiş Ramazan bayramını kutluyorum.

Bir de sevenler ayrılmasın, hep birlikte olsun.

Hiç yorum yok: