9.12.2009

Akşam akşam aklıma gelenler

Günler hızla akıp gidiyor. Sınav zamanı yaklaşıyor. Hazırlanmam gereken 500 sayfa daha var. Oku oku bitmiyor. Biraz da not alıyorum arada. İşe geliş gidişlerde serviste okuyup pekiştirmek için. Ciddi ciddi öğrenci oldum.
Şu sınavı bir atlatsam yapmak istediğim o kadar çok şey var ki. Çalışırken aklıma öyle hin fikirler geliyor ki. Biliyorum bunlar hep beynimin oluşturduğu çeldirici fikirler. Pek pas vermemeye çalışıyorum beynimin bu oyunlarına. Hele bir haftasonu gelsin. Hele bir pazartesi olsun. O zaman da tembellik yapmak gerek diye fısıldar kulağıma. Seni gidi oyun bozan beynim seni.
Ömür' ün İngilizce yazılısı vardı bugün. Dün akşam çok yorgun olduğundan çalışamadı. Anca ödevini tamamlamaya yetti zaman. Akşam uyuduğunda saat onbir olmuştu. Önceki iki yazılısında sıfır yanlışı vardı, sınıf birincisi idi. Sabah kalktığında hiç korkmuyorum bu sınavdan zaten iki yazılımda hatasız diye gitti. Kendine güven tamdı. Şimdi aldığım habere göre bu sınavda altı yanlışı var. Pek çaktırmıyor ama içi alıp veriyordur eminim. Şimdi kendi kendime buradan öğüt veriyorum. Aramızdaki iletişimi güçlendirmek için bu akşam bu konuyu hiç açmamak lazım. Pek konuşmayı sevmiyor, zorlayınca da geriliyor çünkü. Bu konu bu akşam bir daha açılmamalı, o isteyinceye kadar. Bir süre sonra kendi istediğinde hataları gözden geçirilmeli. Burdan kendimi yazılı uyarıyorum. Meraklı meraklı sorular sormak yok. O yeterince üzülmüştür zaten. Anne olarak benim görevim onu tekrar cesaretlendirmek. 
Bir de bugün hiç yapmadığım bir şey yaptım. İnternetten alışveriş yaptım. Bugüne kadar internetten kitap dışında hiç birşey almamıştım. Bir ilk olduğu için bunu da buraya yazayım dedim. Umarım beğeniriz, bir sorun çıkmaz.
İşte böyle akşam akşam aklıma bunlar geldi. Amaç dersten kaytarmak ya daha neler gelir neler. Bir yerde durmak gerek demi.

Hiç yorum yok: