31.12.2010

17 hf + 5 güne kadar geçen zamanın özeti

11 Ekimden bu yana yazmamışım. Geçen 2.5 ayda ne kadar çok şey yaşandı oysa. Hergün birşeyler yazmak için bir gelip yokluyorum ancak bir türlü yazamıyorum. Kısaca gelecekte unutmamak için birşeyler ekleyeceğim. Her zaman ki madde madde olacak.
- 15-20 Kasım tarihleri arasında eşimin ailesi ile birlikte tatile gittik. İçimde küçük bir bebeğin var olduğunu bir ben ve eşim biliyordu. Sır saklama konusunda üstümüze tanımam. İkimiz de kapalı kutu gibiyizdir.
- 23 Kasım günü ikili tarama testi yaptırmak üzere hastaneye gittim ve kan verdim.
- 24 Kasım günü aile dışında biriyle ilk kez hamileliğimi paylaştım.
- 27 Kasım günü ikili tarama testi sonucunda herhangi bir riskin sözkonusu olmadığını öğrendim. Yaş riskini ciddiye alarak amniyosentez yaptırmaya karar verdim.
- 27 Kasım günü Ömür abla olacağını doktorumuzdan öğrendi. Çok mutlu oldu. Ultrason ile izlerken küçük kardeşinin ona el salladığını bile gördü. Gitar kursuna elinde ultrason çıktısıyla gittiği için hoca da dahil tüm arkadaşları ve velileri bilgilendirmiş olduk. Böylece yaklaşık 3,5 ay sakladığımız bebeğimiz gün yüzüne çıkmış oldu.
- 20 Aralık günü saat 14:30 da laboratuara gönderilmek üzere Cüneyt Bey tarafından amniyo sıvısı alındı. Sonuçların çıkması bekliyoruz. Umarım herşey yolunda gider.
- İş hayatımda ilk kez rapor aldım ve iki gün evde yattım.

Bunlar kısa kısa geçen zamanın özeti idi. Şimdi bir de yeni yıl yazısı yazmak üzere yukarıdaki yazıya geçiyorum.

Hiç yorum yok: