1.04.2011

Raporlu çalışma günleri

Yandaki sayaca göre sevgili kızım 31. haftanın içinde. Ama doktorumuzun hesabına göre 32. haftayı bitirmiş. Bu sebeple 28 Mart günü geri kalan 8 haftanın 5 haftasını daha çalışmak için doktor raporu aldım. Bugün 1 haftası bitti bile. Sayılı gün gerçekten de çabuk geçiyor.

Evimiz şantiye gibi. Doğumdan sonra zor olacağını düşünerek evdeki tadilat işlerini halletmeye karar verdik. Tümünü değil elbette, acil olanlara öncelik verdik. Bir hafta mutfağınızı unutun diyen ustamız, bugün itibari ile 17 gündür evimizi istila etmiş durumda. Önümüzdeki hafta içinde bitecek umarım.

Birşeyin ne kadar önemli ve değerli olduğu hep yokluğunda anlaşılıyor. Evde yemek yiyememek ne kadar zormuş. Sürekli dışarıda yemek yemekten nefret ettik. Eminim ki mutfak yapıldıktan sonra uzunca bir zaman dışarıda yemek yemeyeceğiz.

Bu sıralar sürekli hazır şeylerle beslendiğim için sanırım şekerim yükseliyor. Ağzımın tadının bozulması, soğuk soğuk terlemem buna işaret sanırım. Umarım bebeğim bu durumdan kötü etkilenmiyordur.

Tadilat telaşı nedeniyle hala kızımıza isim bulamadık. İsim ararken anlamının su ile ilgili olması gibi bir kriterim vardı. Ancak bir türlü uygun bir isim bulamadım. Tavsiyelere açığım.

Herkese iyi haftasonları.

3 yorum:

ZEYNEP dedi ki...

31. haftada evde tadilatı hayal bile edemedim, Kolaylıklar diliyorum :)

nesrin dedi ki...

Siz de benim gibi tez canlisiniz anlasilan. Ben 40 haftalikken bile neler yaptim, ama kendime cok kiziyorum hatirladikca. Size kolayliklar ve saglik diliyorum. Bebegin dogumunu haber aliriz insallah, sevgiler...

ab-ı hayat dedi ki...

Rabbim bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah...Benim kızımın ismi Bengisu, "hayatsuyu-ölümsüzlük suyu" anlamlarına geliyor.