18.04.2009

Tiyatro zamanı

Buralarda bu günlerde tiyatro festivali var. Hiç söz etmemişim, kızgınım çünkü bilet bulamadım. Biletler çıktığı gün bitmiş. Kara borsa 23 Nisan akşamına normal biletin 2 katını ödeyip 3 bilet aldık. Ömür' e almadan olmaz. 6 yaşından beri gelir bizimle tiyatro izlemeye. Hatta bir keresinde senin yaşın kaç dediklerinde ben tiyatronun kurallarını biliyorum demişti görevliye, adam bir şey diyemedi. Geçen hafta bir arkadaş Ömür' ü davet etti tiyatroya, fazla bileti varmış. Ben izleyeceğime benim kızla birlikte gitsinler dedi. Yarın tiyatroya gidecek.
"Hemen yarın tiyatro vakti olsun istiyorum. O zamana kadar beni hiçbir şey meşgul etsin istemiyorum."
dedi. Güldüm. İkiletmedi sözümü hemen yattı. Yarın çok ödevimim var, program yapmam lazım dedi ama hikaye. Ben biliyorum o programları bugün yapılan yarın şaşan. Eh annesini kızı işte. Eskişehir tiyarosunun bir oyunu "Küçük Prens" oyunun adı.
Bakalım beğenecekler mi?

Hiç yorum yok: