3.05.2009

Haftasonu

Yine bir haftayı daha bitirdik. Yazacak ne çok şey biriktiriyorum bu sıralar. En iyisi sıralamak.
* Bahçeye ekilen maydanoz ve soğanlar toprak yüzeyine ulaştılar.
* Salatalık fidelerinden birisi yerini sevmedi sanırım, boynu bükük.
* 1 Mayıs tatil oldu. Taksim' de makul bir çoğunlukla gösteri yapılmasına izin verildi. Bir kaç yıl sonra yurdum insanına tatil daha tatlı gelir. Gösteriler de biter. Bayram tatillerinde aile ziyareti yerine tatile gidildiği gibi.
* Tatilde bol bol yemek yaptım. Ama kendime değil. Sevgili Mehtap' ın dediği gibi eşe, dosta ikram için.
* Bolu usulü yoğurtlu bakla çorbası (Bolu' da deli bakla çorbası derler), Adana' lı komşularım tarafından pek beğenildi. Ben de yapıp yapıp dağıtıyorum. Bir ara tarifini burada da veririm.
* Sağlıklı beslenmeye çalışıyorum malum. Yeşil çorba içtim tatil boyunca. Sevdim mi? Hayır, ama içtim. Masada yemek yerken halim çok komikti. Bizimkiler iyi güldü sayemde. Sağlıklı beslenme sen bizi güldürdün. :)
* Slumdog millionaire i izledim, çok beğendim. İzlemeyenlere tavsiye ederim. Hayatta tüm yaşadıklarımızın gerçekten bir anlamı var, olmalı da.
* Bol bol çamaşır yıkadım, kuruttum. Yerlerine kaldırılmaları lazım. Bak işin bu kısmını hiç sevmiyorum.
* İlk başta yazmalıydım aslında ama kanıksamışım, içselleştirmişim demek ki sonlara kaldı. Uzun bir aradan sonra ilk kez tartıldım. Göz açıp kapanacak kadar kısa bir sürede (3 hafta) 5 kilo gitmiş. Bekle beni beyaz tişört, lacivert kot. Az kaldı geliyorum.
* Yürüyüş yaptım biraz, merdivenleri yürüyerek indim, çıktım.
* Pazara gittim, bol bol sebze aldım. Sonra bir de sosyete pazarına gittim :)) hehehe. Çorap aldım kendime.
* Ömür' le kavga ettik bol bol. Yüz göz olduk artık. Sonunda noktayı babası koydu. Dünden beri hallice biraz ilişkimiz. Görüşmelere diplomatik düzeyde devam ediyoruz.
* Şimdi metabolizma çayımın altını kapattım. Sabah termosa koyup, işe götüreceğim. Pek bir zevkle içiyorum. Beğendim, tavsiye ederim. Buzdolabında saklayın, dışarıda kalırsa sıcakta bozuluyor. Tecrübe ile sabittir.
* Maç sonucuna bakmadım hiç, koca maç izlemeye gitti. Umarım keyfi yerinde gelir.
* Ömür biraz önce başladığı Gülsüm Cengiz' in Bir Dilim Ekmek için adlı kitabını ben bu yazıyı yazarken bitirmiş. Şaşırdım kaldım. Yarın özetini yazarken anya konya belli olur.
İşte böyle, demiştim çok şey var yazacak diye. Birazı da yarına kalsın. Ömür beni çağırıyor içerden. Uyku tutmadı herhalde. Gidip biraz gönlünü almak lazım. Telefonu şarja takmak lazım, ortalığı toplayıp, yatmak lazım. malum yarın iş var.

Hiç yorum yok: