28.07.2009

Mektup:Enerji/Duygu

Uzakta olan eşimin bizi buradan sessizce izlediğini biliyorum. Bu yazıyı da okuması için ona yazıyorum.
Çok uzatmak değil niyetim. Bana defalarca anlatmaktan sıkılmadığın, sordukça tekrar tekrar anlattığın yani bildiğin şeyler aslında yazacaklarım.
İnsan her zaman etrafında gelişen olaylara müdahale edemez, kendi istediği şekilde yön veremez. Güçlü olanın belirlediği şekilde iyi ya da kötü yaşanır hayat. Peki güçlü olan neden güçlüdür ya da neden güçlü olupta biz belirleyemiyoruz hayatın akışını diye sorarsak kendimize. Asıl gücün duygu ve düşüncelerimiz olduğunu anlarız.

Yukarıdaki resim eminim ki yazamadığım pek çok şeyi daha kolay anlatacaktır sana. "Sen hangi enerji/duygu seviyesindeysen, etrafında gelişen olayları da o seviyede algılarsın." derdin ya bana. Ben de sana diyorum aynısını. (Boynuz kulağı geçiyor mu ne? :))

Karşına çıkan fırsatları görebilmek ve değerlendirebilmek için enerjin hep yüksek olsun.

Not: Resim "Evrenden Torpilim Var" adlı kitaptan çekilmiştir. Resimdeki yazıları okuyabilmek için üzerine tıklanması gerekmektedir.

Hiç yorum yok: