4.08.2009

Çifte kutlama

Geçen hafta cuma günü Ömür' ün doğum günüydü, buraya da not düşmüştüm. Sürekli büyüklerle doğum günü kutlamaktan sıkılan kızıma güzel bir doğum günü sürprizi yaptım o gün. Genelde tüm arkadaşları tatil gelince ya deniz kenarına ya da yaylaya gidiyorlar. Burada adet böyle. Çalışmıyorsan veya tatilin uzunsa hemen şehirden kaçmak gerek. Sıcaklar dayanılacak gibi değil çünkü. Gelelim sürprize.
Cuma günü, Ömür' ün en yakın arkadaşı ve ailesinin birkaç günlüğüne Adana' ya geldiğini öğrendim. Yaz tatili başladığından beri yayladalardı. Bu fırsatı kaçırmamalı diye düşündüm ve iki arkadaşı buluşturdum. Ömür için bu sürpriz tam bir doğum günü hediyesi oldu. Akşam ben de iş çıkışı onlara katıldım, pasta kestik, mum üfledik, dilek tuttuk. Hepimiz çok eğlendik. Arkadaşları ile doğum günü kutlayamadığı için üzülen kızıma güzel bir anı oldu.
Cumartesi günü de aile dostları ve komşularımızla tekrar bir doğum günü kutlaması yaptık. Babamızda geldi, hep bir arada olduk. Çok kalabalıktı evimiz, şen şakraktı herkes. Özlemişim kalabalığı, komşularım beni bu defa da yalnız bırakmadılar.
Çifte doğum günü oldu bu sene. Canım kızım benim, umarım tüm ömrün boyunca bu kadar şanslı ve mutlu olursun.

3 yorum:

Deniz dedi ki...

mutlu ömürler ona :)

bu arada şu çocuk pastalarına bayılıyorum

Kağıttan Gemiler dedi ki...

Teşekkürler Deniz.
Pastalar konusunda da seninle aynı fikirdeyim :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nice güzel yaşlara, sevdikleri ile birlikte, sağlık ve mutlulukla elbette.
Sevgilerimle...