28.08.2009

Haftasonu yaklaşırken

Bu haftasonu ve devamındaki 2 gün buralardan uzakta olacağım. Bu kaçış planının birden çok nedeni var. Sayacak olursam,
- Sıcak havalar,
- Bolu' dan geldikten sonra hala kendimi tatilde hissetmem,
- Ömür' ün hala bitmeyen tatil ödevleri ve benim devreye girme zamanımın gelmesi,
- Hala bitmeyen kitabım ve onu bitirme isteğim,
- Çarşamba günü iç tetkik öncesi enerji depolama ihtiyacım.
...
...
Bu liste böyle uzar gider.
Peki nereye gidiyorum diye sorarsanız.
Karadeniz yaylalarını aratmayacak kadar yeşil bir yaylaya, Zorkun yaylasına gidiyorum. Eşimin büyükbabasının evinde kalacağız. 4 kuşak bir arada. Büyük büyükbaba - Büyükbaba - Oğul (temsilen ben) - Torun. Değişik ve özel bir tatil olacak bizim için.
Birkaç defa günü birlik gidip gelmiştim yaylaya. İlk kez bu kadar uzun kalacağım. Tatil dönüşü çektiğim resimleri ve izlenimlerimi paylaşırım.
Yukarıdaki resimleri google teyzeden sorarak buldum. Resimlerin adresi ise burası.
İyi haftasonları.

1 yorum:

Iraz dedi ki...

İyi tatiller :))