14.10.2009

Hediye / Oyun Halısı / Gecikmiş teşekkür yazısı

Biraz önce farkettim 100. yazıyı devirmişim. 100. yazımın daha bir özel olmasını isterdim aslına bakarsanız. Kısmet böyleymiş.

101. yazımı ise sevgili Enhar için yazmaya karar verdim. Aylar önce bloglar arasında gezinirken Enhar' ın bu yazısını gördüm. Sabah sabah hemen yorum yazdım ben istiyorum diye. O sıralarda apartmandaki komşularımdan birinin hamile olduğu haberini almıştım. Ona güzel bir sürpriz olur diye düşündüm. Akşam hediyeyi benim kazandığımı öğrendiğimde çok mutlu oldum. İlk kez bir hediye kazanmıştım. Sağolsun Enhar adresime postaladı. Ben izinde olduğumdan arkadaşlarım teslim aldılar. Tatil, bayram derken arada kaynadı gitti. Bir teşekkür edemedim sevgili Enhar' a.

Gecikmeli de olsa buradan sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi iletiyorum kendisine. Ayrıca fikrimi değiştirdim kimseye vermiyorum hediyeyi. Hediyenin hediyesi olmaz değil mi ama? Bu oyun halısı da Ömür ile kurduğumuz hayallerin içerisinde bir gün yerini alacaktır diye düşünüyorum. Kime niyet kime kısmet.

Hiç yorum yok: