14.11.2009

Bu gitmeler gitmek değil.

Son 4 yıldır hep birimiz bir yerlere gidiyoruz. Hep parçalı hayatımız son yıllarda. Ya ben başka şehirdeyim, kızımla eşim birlikte. Ya da eşim uzaklarda ben kızımla birlikte. Bu kadar yıldan sonra hepimizinde bu duruma alışması beklenen. Ama tüm beklentilerin aksine bu durum gittikçe daha fazla üzmekte bizi.
İlk değil benim için kızımı babaanne ile dedesine emanet etmek.
Bu sefer niyeyse çok farklı. İkimiz de bunu istemiyoruz. İkimiz de bunu birbirimize söylemiyoruz. Boğazım düğüm düğüm. Burnumun direği sızlıyor.
Bu gidişler böyle dokunmamalı biliyorum. Epi topu 10 gün. Gelip geçecek.
Uzun zamandır hep bir yanımızın eksik olması bizi böyle sarsan.
Oldum olası sevgimi yansıtamam dışarıya. En çok sevdiklerimi üzerim. En çok sevdiklerimle tartışırım. En çok onlara yeter gücüm. Yine öyle bir gündü. Günlerdir içimi kemiren gidiş hikayem yine bir öfke krizi ile pişmanlığa dönüştü. Ne çok üzdüm yine onu.
Bu gidiş belki de iyi olacak. Aklımı başıma alacağım. Kendimi toparlayacağım. Muhasebe yapacağım yine kendi kendime.
Topladım eşyaları.
Bir ona valiz hazırladım bir bana.
Üçümüz de ayrı ayrı şehirlerde.
Ayrı ayrı uğraşılarda ama ortak paydalarda.
Üçümüzde gelecek bayramı düşünmekte.
Bir arada olmanın hayalini kurmakta.
Birlikteliğin hayaliyle güç bulmakta.
Bu günlerde takvimde gün sayanlara üç kişi daha eklenecek.
Ben, kalbim ve ciğerim.

Bu gitmeler gitmek değil.....

3 yorum:

duygu dedi ki...

gitmelerin en güzel yanı, dönüşü düşünmek olmalı...
birkaç gündür okuyorum yazdıklarını... seni çok iyi anlıyorum ama bu keyfe keder bir ayrılık değilki, hem öyle bile olsa biraz birbirinizden ayrı kalmanız aranızdaki bağı zedelemeyecek, sevginize zerre kadar zarar vermeyecek... içini rahat tut bence, yoksa vicdan muhasebesi yapmaktan, o 10 gün sana 10 yıl gibi gelecek...
inan bana kavuşma anınız ayrı geçirdiğiniz tüm zamana değecek...
sevgilerimle...

Aslısın dedi ki...

Çok üzüldüm bu yazıya ben. Özellikle de en yakınlarımıza en keskin yönlerimizi göstermemiz bana da çok tanıdık geldi. Sonra pişmanlık, üzüntü ama sonsuz sevgiden biraz da. Bence o sevgiyi düşün, döylediğin gibi dönüşte beraber olacağınız günleri düşün ve hadi azıcık yüreğini hafiflet ve git ki hemen geri dönesin.

7.oda dedi ki...

özlem acı verici bir keskinliğe bürünmeden kavuşmuş olursunuz umarım birbirinize..