1.12.2009

Geri geldim

Sayılı gün çabuk geçer derler. Bir kez daha sözün doğruluğu ispatlandı ve ben evime döndüm. Gittiğim yerdeki eğitim programının yoğunluğu ve devamında bayram tatili için evden uzakta olmamız buralara uğramamı zorlaştırdı. Yokluğumda kapımı çalan, değerli yorumlarını bırakan arkadaşlara teşekkür ederim.
Yazacak çok şey birikti. Uzun uzun yazmaya zamanım olmadığından kısaca ilerde hatırlamak üzere not düşeyim bari.
* Eğitim oldukça yoğundu. Yeni arkadaşlarım oldu. Aynı sorunları paylaşan pek çok meslektaşımla kalabalık bir ortamda bulundum. Otel rahattı, hava oldukça güzeldi. Pazar günü araç kiralayıp Phaselis, Olimpos, Yanar Taş ve Tahtalı dağına gittik.
* Ömür oldukça kaprisli davrandı ben yokken. Burada okulların erken tatil olması onu da bizi de rahatlattı.
* Babamız yanımıza kesin dönüş yaptı. Yazdığım mesaja evren cevap verdi sanırım. Umarım kısa zamanda yakınımzda yeni bir işe sahip olur. Bu mesajımı da evrene gönderiyorum. Duy sesimi.
* Dönüşüm memur eyleminin yapıldığı gündü. Yaklaşık iki saatlik bir beklemeden sonra gece yarısı evime döndüm.
* Arefe günü sabah Antalya' dan getirdiğim valize bir kaç yeni giyecek ekleyerek  Bolu' ya gitmek üzere yola çıktık.
* Bayramın ikinci günü istanbul' da idik. Yeni açılan Akvaryum' a gittik. Çok kalabalıktı. İçinden geçilen tünel ve köpek balıkları Ömür' ü büyüledi. Ömür' ün köpekbalığı heyecanı yüzünden diğer balıklara göz gezdirdik sadece.
* Bayramın son günü kaplıcaya gidemeden Bolu' dan ayrıldık. Termal otel çok doluydu, oteldekilerden bize sıra gelmedi.
* Dönüşte Ankara' ya uğradık. Anıtkabiri ziyaret ettik. Ömür ile birlikte 2 kez daha ziyaret etmiştik. Bu sefer ki ziyaretimiz Ömür için oldukça etkileyici idi. Resimler ve müzik ile savaşın tasvir edildiği yeni açılan bölümde tüylerim diken diken oldu.
* Dönüş yoluna damgasını vuran ise hadi çal şarkısıydı. Bir de Ömür' ün her söylenen sözden sonra tekrarladığı diyosunlar. Nerden öğrendiyse.
* Eve geldiğimizde Ömür ödevlerini bitirmek için masanın başına geçti. Gece yarısı olduğunda zorla yatırdık yatağa. Kısa zamanda çok şey başarmaya çalışıyor bizim kız.
* Sabah olduğunda ise bıraktığım yerden devam etti hayat. Önce ben kalktım, hazırlandım. sonra Ömür' ü kaldırdım, hazırladım. Kahvaltıdan sonra servislerimize bindik ve işimize gücümüze geri döndük.
İşte böyle geçen günlerin kısa özeti. Akşam fırsat olursa resim de eklerim. 13 Aralık tarihine kadar ders çalışmam lazım. Sınavdan geçer not almak gerek. Yoksa bu emek ve zaman boşa gider.