23.12.2009

Hafta ortası aklımdan geçenler

Çarşamba günlerini çok seviyorum. Annem aklıma geliyor hep, "yarıdan sonrası yokuş aşağı inmek gibidir çabuk geçer", derdi. Çarşambada haftanın yarısı, sonrası çabuk geçiyor. Bir fikrim var aslında hafta içi gündüzler çabuk geçse, haftasonları ve haftaiçi akşamları ise yavaş yavaş ilerlese. Ne güzel olurdu değil mi? Ömür' ün hayal gücünün kime çektiği belli oluyor. Annenin hayali böyle olursa, kızı ne yapsın.

Adanalı arkadaşlarımla tanıştım pazar günü. Sıcacık ve samimi bir sohbetin içinde buluverdim kendimi. Biraz Derin' den, biraz Rüzgar' dan, bir de Ömür' den konuştuk. Onları tanıdığıma çok mutlu oldum.

Bu hafta içerisinde 2010' dan beklentilerimi içeren bir liste hazırlamak niyetindeyim. Üzerinde düşüneceğim. Öyle çala kalem sayfalar dolusu yazmak istemiyorum. Bitince belki buraya da eklerim. Bir de 2009 karnesi hazırlayacağım. Konu başlıklarını az çok belirledim. Geçer not alır mı bilmem. Geçemezse tekrar yaşama şansı verir mi acaba? Belki de kalma yoktur. İster beğen ister beğenme işine gelirse mi diyecek yoksa? Şartlı geçer belki, yeni yılda şartlı geçtiği derslerin notunu yükseltmesi gerekir. Ya da kaldığı dersleri alttan alır. Üzerine titrer biraz, daha dikkatli olur. Kimbilir? Karne bir çıksın ortaya. Herkes üzerine düşeni yapacaktır.

Hiç yorum yok: