29.12.2009

Öyle böyle günler

Hangisini önce yazmalı bilmiyorum. Ama erken yaşanan üzüntünün de, sevincin de, endişenin de yersiz olduğunu biliyorum neyse ki.
Yine birikti yazacaklar. Yıl bitmeden yarım kalanları tamamlamaya 2010' a hafif başlamaya çalışıyorum (bkz.can yücel şiiri). Bu nedenle buralara pek gelemiyorum.
E o zaman hazır gelmişken yine listeleyeyim olup biteni.
Eşimin tahlil sonuçlarına göre kemik erimesi gibi bir problem söz konusu değil dedi doktor. Dişlerindeki problem lokal bir sorun olabilirmiş. Bunun yanında kolestrol yüksek biraz, sebzeye ağırlık vermeli.
Sınav sonucu belli oldu, belgeyi almaya hak kazandım. Üzerimden bir yük kalktı, öyle bir hafifledim ki, kuşlar gibiyim.
Kızım çabuk yoruluyordu, belki kansızdır diye tahlil yaptırmak amacıyla bu sabah eşim doktora götürdü. Kalbini dinlemiş doktor,  sonra bir de kardiyolog görsün, kalbinde üfürüm var demiş. Yine bir hayırdır inşallah dedirtecek hayat bana. Hayırdır inşallah.
Ömür ile yeniden arkadaş olmaya başladık, allah muhabbetimizi bozmasın. Tuuu tuu tu maşallah. Nazar değmez inşallah.
Bugün işyerinde yılsonu kutlaması var. Tüm kızlar iki dirhem bir çekirdek, ben hariç. Ey 2010 eğer beni duyuyorsan ben de süslü bir kokoş olmak istiyorum. Üzerime sinen mühendis ruhunu azat et lütfen.
Kabul olur mu acep? Ben isteyeyim de.

2 yorum:

MAVİANNE dedi ki...

hah hah hah
mühnedis ruhu ile de kokoş olabilirsin şekerim
bknz. mavianne :))))

çokkk geçmiş olsun
merak etme genelde küçük çocuklarda olur o üfürüm
endişe edilecek bir durum değil zamanla geçiyor,
benim oğlumda da tespit etmişti dr.

mutlu yıllar sana

Şehnaz dedi ki...

bencede mühendis ruhu kokoş olmaya engel değil.....çok geçmiş olsun..üfürüm konusunda çok bilgim yok ama maviannenin dediği gibide olabilir....sen yeterki iste 2010 herkeze ve sanada uğur getirsin....bu arada bende adanalıyım...profilini okudum sanırım bir yere bağımlı eğilsiniz.....nerelisiniz.....