22.01.2010

Yedi İlginçliğim


Sevgili Nymphea beni mimlemiş. Sevgili hemşerimin isteğini hemen yerine getirdim.
İşte yedi huyum. İlginç mi değil mi siz karar verin.

1. Yüksek sorumluluk duygusu
Etrafımda olan herşeyden kendimi sorumlu tutar, hep bir şeyler yapmam gerektiğini düşünürüm. İş hayatı, özel hayat hiç farketmez. Her yerde hep çok çalışır, çabalarım. Kimi zaman takdir, kimi zaman da göz ardı edilirim.

2. Fazla titiz, oldukça dağınık
Herşey yerinde olmalı gibi bir tutkum olmasına rağmen bir o kadar da dağınık biriyim. Nasıl başarıyorum ben de bilmiyorum. Bir bakmışsınız her yer düzgün, temiz, derli toplu, kafanızı çevirip tekrar baktığınız da ortalık ellialtıya gidiyor (Adana terimi, karman çorman, kaos ortamı anlamında) olabilir.

3. Beklentileri yüksek
İşte beni en çok yoran özelliğim. Sadece kendimden değil aile bireylerimin tümünden oldukça fazla beklentilerim var. Benimle birlikte olan herkesin hırslı ve başarılı olmasını isterim. Eşimle hep bu konuda tartışırız. İki insan bu kadar mı zıt olur. Hele Ömür' e ne demeli. Beni anlayan biri olsa keşke.

4. Mükemmeliyetçilik
Herşeyin en iyisini ve doğrusunu kendimin yaptığını düşünürüm. İşimi kimselere emanet edemem. Yapamazlar, bozarlar diye korkarım hep. Sonra da bütün işi söylene söylene kendim yaparım.

5. Kendi sırrını değil başkalarının sırrını saklayan
Çok iyi sır tutarım ama kendime ait hiç sırrım yoktur. Hiçbir şeyimi saklayamam. İçimdekiler hep dışımdadır. Herşeyimi herkes bilir. Pek sürprizli biri değilim.

6. Sevgisini gösteremeyen
Çok sevmesine rağmen bunu belli edemeyen. Bu nedenle hep yanlış değerlendirilen. Soğuk olduğu düşünülmesine rağmen içinde kocaman bir fırın yanan biriyim.

7. Kuralcı Duygusal
Herşeyi kuralına göre yapmayı sever, mantığımın açtığı yolda ilerlerim. Sonra bir de bakmışsınız yelkenleri suya indirmiş, duygudan duyguya koşabilirim. Dengesiz miyim neyim?

İşte böyle biriyim. Şimdi de sevgili Mavianne, Kırmızı Baykuş, Iraz, Yasemin, Aslı, 7. Oda, Merail den kendilerine ait yedi ilginç özellik yazmalarını rica edeceğim. Yazıp yazmamak konusunda ısrarcılığım yok. Hepsine sevgi ve selamlarımı gönderiyorum.

Sevgili arkadaşlarım eğer cevaplamak isterseniz mimin kurallarına göre mimlenenin, yukarıdaki fotografı yayınlaması, hakkında 7 ilginç özellik yazması, 7 kişiyi linklerini vererek mimlemesi ve kendini mimleyeni belirtmesi gerekiyormuş.

Herkese iyi haftasonları.
Kızıma ve tüm çocuklara  iyi tatiller. Bol bol kitap okunan, sevgi dolu, sıcacık bir tatil olmasını dilerim.

2 yorum:

Aslısın dedi ki...

sevdim bu mimi. teşekkür ederim, en kısa zamanda yazacağım.

MAVİANNE dedi ki...

6. maddeyi değiştirmeni öneriyorum nacizane :)))
tam da bugünkü yazıma uygun çünkü
canım harika bir mim olmuş
seni tanıdığıma sevindim