16.07.2009

Dişlerimize iyi bakmalıyız.

Evet, dişlerimize iyi bakmalıyız. Geçen sene dişimin dolgusu düşmüştü. Pek umursamadım, bir sene dişçiye gitmedim. Geçen hafta artık zamanı geldi deyip, tuttum dişçinin yolunu. Düşen dolgunun yerine yenisini yaptı yapmasına ama. Arkadaki dişler oldukça zayıf dedi, bu dolguda bir süre sonra düşermiş. Eee ne yapacağız peki dedim. Kaplama yapmalıyız dedi. Tamam o zaman dedim. 1 haftadır gidip geliyorum, yolun sonuna geldik. Yarın bitiyor, umarım bir sorun çıkmaz. Ömür de benimle geldi dişçiye başlangıçta. Onun da dişlerini aynı doktor kontrol ediyor. "Aslında annem dişlerini sürekli fırçalıyor ama doğru fırçalamıyor sanırım" dedi doktora. Bir de şikayet etti beni anlayacağınız. Sürekli kendisine hatırlatıyorum, diş sağlığının ne kadar önemli olduğunu, umarım ilerde de şimdiki gibi dişlerinin temizliğine özen gösterir. Gerçi bazı dişler kalitesiz oluyor sanırım, ya da bazılarının ağız içi daha asidik oluyor. Ne kadar özen gösterirsek gösterelim yine de sorun yaşanıyor. Benim dişlerim mesela kalitesiz bence. Nedenini de biliyorum, çocukken hiç süt içmezdim. Şimdiki aklım olsa, ah ahh. Annemi sözünden çıkmazdım. Herkese kalite dişler, sağlıklı günler diliyorum.

Hiç yorum yok: